Monday, October 14, 2013

O Wheeler ξεχωρίζει στο τελικό τραπέζι


Με τον αποκλεισμό του Ρώσου Andrey Gulyy στην 10η θέση, σχηματίστηκε το τελικό τραπέζι στο WPT Venice 2012. Τις περισσότερες μάρκες στο τραπέζι έχει ο ΔανόςSimon Ravnsbaek (795.000), ενώ στην 4η θέση του chipcount βρίσκεται ο Jason Wheeler.

Ο chipleader του τελικου τραπεζιού Simon Ravnsbaek , ήταν ο… δήμιος για τους Marcel Bjerkmann και James Akenhead.
O Marcel “p3rc4” Bjerkmann τα πήγαινε καταπληκτικά στο τουρνουά, με την επιθετικότητά του να τον βοηθάει να χτίσει ένα μεγάλο stack.
“Αυτό είναι το πιο άρρωστο slowroll που μου έχουν κάνει ποτέ στη ζωή μου. Μη μου μιλάς. Αν με δεις στο δρόμο μη μου μιλήσεις” ήταν η αντίδραση του Νορβηγού, που κρατούσε, έχοντας μετατρέψει ένα gutshot και backdoor flush draw στο flop σε μία πολύ… δημιουργική μπλόφα.
Στη συνέχεια, στα pots που παίχτηκαν μεταξύ των δύο, ο Bjerkmann δεν έχανε ευκαιρία να υπενθυμίσει στον Ιταλό πόσο κακός παίκτης είναι, γελώντας δυνατά με τα plays του! Μετά από ένα pre-flop war, τον οποίο έχασε ο Dato (αναγκάστηκε να πάει πάσο), ο Bjerkmann έδειξε να το απολαμβάνει, με τον Dato να του λέει “Θες να παίξουμε heads-up 50/100;” και τον Marcel να απαντάει φωνάζοντας “ΜΗΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ!”.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι μετά τον αποκλεισμό του, το τελικό τραπέζι δεν θα είναι καθόλου ενδιαφέρον…

No comments:

Post a Comment